
,,Nije smeće sve za vreće – Reciklirajmo zajedno“ - V osnovna škola, Brčko
Projekat Pete osnovne škole u Brčko Distriktu, osvojio je prvo mjesto u takmičenju eko sekcija u okviru SEPI (School Eco Projects Initiative) projekta koji implementira Centar za održivi razvoj a financijski pomaže Ambasada Sjedinjenih Američkih Država u BiH, te tako dobio potrebna sredstva i tehničku pomoć za realizacju.
Projekat je implementiran kroz edukaciju o selektivnom odlaganju otpada, mogućnostima da se iskorišteni materijali recikliranjem ponovo koriste, te održavanjem eko kviza na kojem su se takmičile škole učesnice SEPI projekta u Brčko Distriktu.
„Minuta do dvanaest za našu planetu“ – VIII osnovna škola, Brka
Projekat Osme osnovne škole Brka u Brčko Distriktu, osvojio je drugo mjesto u takmičenju eko sekcija u okviru SEPI (School Eco Projects Initiative) projekta koji implementira Centar za održivi razvoj a financijski pomaže Ambasada Sjedinjenih Američkih Država u BiH.
Projekat je osvojio potrebna sredstva i tehničku pomoć za realizacju a implementiran je kroz medijski propraćenu akciju održanu u ,,Merkator“ TC. Tog dana svi kupci su pored lanenih torbe sa amblemom projekta koje su izradili učenici dobili i info letak sa informacijama o štetnosti plastičnih kesa za životnu sredinu.
Na ovaj način došlo je do podizanja ekološke svijesti kod učenika i građana, što je i bio cilj ovog projekta.
„Ljetna učionica“ – X osnovna škola, Bijela
Trećeplasirani u takmičenju eko sekcija u okviru SEPI (School Eco Projects Initiative) projekta koji implementira Centra za održivi razvoj a financijski pomaže Ambasada Sjedinjenih Američkih Država u BiH, je projekat Desete osnovne škole Bijela.
Projekat je implementiran tako što je u školskom dvorištu, od prirodnih materijala (drveta i kamena) napravljena ljetna učionica.
Na taj način su ostvarene ideje ovog projekta: uvođenje inovacije u nastavu premještanjem nastavnog procesa van školske zgrade, povezivanje nastavnog procesa sa prirodnim okruženjem, podiznje ekološke svijesti kod učenika, stvaranje ljepšeg školskog okruženja u cilju zadržavanja učenika u krugu školskog dvorišta, te poticanja na očuvanje školske imovine .












