Kada neku edukativnu stranicu u toku godine učenici posjete više od 400,000 puta onda je to uspjeh. Kada se to desi u Bosni i Hercegovini, i kada je ta stranica nastala kao čisto volonterski projekat, onda je to pravo malo čudo. Upravo takvo jedno čudo se desilo sa web stranicom STEM.BA, koja je u ovoj godini pandemije i problema sa odvijanjem redovne nastave, bila i jeste najveći oslonac učenicima za online učenje fizike, hemije i ostalih sadržaja. Najveći broj posjeta učenika je vezan za tipične školske oblasti fizike i hemije, a sve popularnije su i nove rubrike u nastajanju IT, Ekologija i zelene tehnologije, te Arduino i elektronika.
Iza ovog velikog volonterskog uspjeha stoji Centar za održivi razvoj, udruženje iz Brčko distrikta BiH, koje je pokretač i nosilac ove inicijative, te administrator same stranice STEM.BA.
Edin Mujačić, direktor Centra za održivi razvoj, je istakao da je ovoliki uspjeh jedne volonterske inicijative možda neočekivan, ali u potpunosti zaslužen. Kako ističe, sami su uradili bukvalno sve što se tiče inicijalnog sadržaja. Uz pomoć članova i prijatelja projekta, izradili su web stranicu, obezbijedili hosting, te sproveli takmičenje za najbolje digitalne sadržaje pod nazivom "Učenje kakvo želimo" čime je daljnje unaprijedjen sadržaj stranice.
Nismo čekali donatore, niti neka bolja vremena. Usred pandemije smo organizovali takmičenje za najbolje digitalne sadržaje za učenje. Više od 200 digitalnih sadržaja za učenje je dostavljeno tokom konkursa "Učenje kakvo želimo", a mi smo pronašli i kompanije koje su 15 najboljih autora i nagradile skromnim poklonima. Na taj način smo dodatno obogatili sadržaje na portalu STEM.BA, na veliko zadovoljstvo učenika. Novo takmičenje 'emo organiyovati naredne [kolske godine. Nadamo se da će biti još uspješnije, ističe Mujačić.
Najveći broj posjetilaca željnih učenja je iz BiH, ali sve veći broj posjetilaca je i iz regije, iz Srbije, Hrvatske i Crne Gore. To je još jedan dokaz kvalitete sadržaja, kao i njihove prilagođenosti potrebama učenika.
Centar za održivi razvoj već sada radi na planovima za narednu školsku godinu kada će učenje putem stranice STEM.BA biti još više prilagodjeno potrebama učenika, posebno u periodu nakon završetka pandemije.